theLista!

snodde detta från någon, tycker om sånt härnt :D

Vilken svordom använder du mest?
"jälva"
Äger du en iPod? nixpix
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Har min egna inbyggda, o den ställer jag inte.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
nej, inte ens när det är varmt typ
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? är jag nykter; Ta bilden. onykter? va med
Vilken var den senaste filmen du såg?
Tenacious D, sjukt rolig film!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en lägenhet någonstans
Har någon någonsin kallat dig lat? hela mitt liv?
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej, men skull behöva
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Har inte ägt en cdspelare på säkert 6-7 år
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
OBOY, OBOY
Använder du huvtröjor?
JA! bästa jag vet
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? varför skulle någon Inte göra det?
Tittade du på tecknat när du var liten? vilken fråga?
Äger du några band T-shirts? ja, en Alice In Videoland. Fast den är ooold
När flög du senast? Några år sen, Spanien
Har du gråtit offentligt? Endast på fyllan
Vilka gör du, önskningar eller planer? Förstår inte frågan?
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej absolut inte
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Räcker med den jag har. Suck, tatuera er aldrig utan att ha tänkt igenom den ett tag people! (Visdomens ord)
Kan du kasta macka? att kasta en macka är oekonomiskt
Vad har du med dig in på bion? Mycket kläder. Jämt så kallt
Gillar du att flyga flygplan? starten o landningen är lajbans
När sov du senast på golvet? Ett par månader sen
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? jag har aldrig inte fungerat så jag vet inte :P
Äter du frukost dagligen? noo
Brukar /brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
 Inte nu förtiden, men i gymn. och högstadiet blev jag utskickade några ggr.
Vilken är din favoritfrukt?
Physalis (stava?)
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? ja
Hur gammal blir du nästa födelsedag? hela 21
Tror du på liv på andra planeter? jag är inte så djup av mig att jag tänkt så långt
Vad var det sista du åt? sallad
Gillar du senap? nope, bara Donkans
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Fan va synd det är om mig"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
JA!
Sover du på sida, mage eller rygg?
 somnar på magen, vaknar på sidan
Tycker du om att krama folk? hela tiden
Skulle du säga att du är trendig?
 haha, neej. snarare tvärtom
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Star Wars?
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?
orka
Vilka böcker har fått dig att gråta?
inte en endaste
Vad är du allergisk mot? pollen, äppelskal osv
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? David

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0