Sommarschemat är lagt :D

Idag fick jag mitt sommarschema! Fick så bra tider :D ledig hela midsommar och hela v. 31, som var meningen att jag, johanna o tvillingarna skulle åka utomlands. MEN när jag talade med Marie nyss så säger kvinnan att de kanske inte får ledigt :/ OH NOO!
(min andra reaktion på den punkten var: "vad ska jag göra med alla mina undanlagda pengar" haha hittar nog hål att stoppa dem i också.
I övrigt är jag väldigt nöjd med schemat. Kunde vara lite längre pass dock, meeen man ska inte klaga :)

När jag talade med Marie nyss så bestämde vi att jag ska ner till dom några dagar i v. 22. Gå på Liseberg o sånt kul :D har redan bytt bort tiden jag hade den veckan. WIIE :D

Imorgon blir det mycket pluggning, så kommer pappa och lunchar med mig också. Han är bäst:) han kommer super ofta o hälsar på, och det är alltid lika trevligt. Han ska äntligen få göra sin operation snart, han har väntat i 1 år nu stackarn, han kan ju knappt gå:( Men det ska det snart bli ändring på!

Må gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0