...så var man sjuk igen

Var på sjukhuset imorse med min hals o febern, de va lite oroliga över mina blodvärden. De var låga, va nu det innebär? Det var iaf anledningen till varför jag aldrig blir frisk. Fick ingen medicin, men jag får inte jobba i helgen så ska jag komma tillbaka på måndag igen. Punga ut med ytterligare en 100lapp.

Jag som hade jobbtid i helgen, så nu vet jag inte va jag ska göra. Tråkigt:/ med tanke på att jag inte har råd till någonting heller, o inne har jag varit tillräckligt länge nu känns det som. Inte konstigt att jag inte blir frisk egentligen, jag är ju i denna instängda lägenhet dygnet runt.
Men jag har ju massor av Grey's Anatomy-avsnitt att titta på iaf! Wie

På tisdag kommer min favoritMarie till Karlstad. Har dock inte tid att träffa henne fören på torsdagen, men det ska bli så himla roligt!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag har inte gjort någonting denna vecka. Bara varit hemma sovit, igår va jag dock ut till Bergvik. Men stack in huvudet på Apoteket, o personalen där gav mig tre nummer till olika vårdcentralar för att jag va tvungen att åka in. Så det besöket varade inte länge, få en MacSanna hann jag med iaf.

På onsdag har jag nationelltprov i matte C. Känns panik jaa!
Ska nog åka utomlands om jag inte kommer in på något kul i höst, eller flytta någonannan stans. Varför stanna kvar här när man inte har spec mycket här? Inte för jag har någonting någonannan stans men det lär man väl sig säkert att få. Eller något?
Söka jobb på Fijiöarna, eller varför inte hitta någon stenrik man i Karibien? Eller sälja mig själv för några kameler i Egyptien o bli hemmafru, åka till Thailand o volentära? Eller au pair på någon häftig plats i världen? eller flytta till Norrland o bli en same o jojka lite? Det finns ju mängder av saker man kan göra. Gäller bara att hitta den.....

En sak som är säker är att jag i vilket fall saknar Tina & Petra va jag än skulle göra. Även om jag bli kvar i Karlstad så kommer jag alltid göra det. De är mina systrar, förut, nu och sen.

Är himla sugen på en frensh hotdog från Statoil(stava?) med vitlökssås o ketchup!
så vill jag till Liseberg också.

Hejsvejs från en uttråkad Sanna



Kommentarer
Postat av: Grannen

nooo du får inte flytta! ge dej nu, klart du klarar matten!!!

2007-05-03 @ 19:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0