Paus i pluggandet

Tills på fredag har jag en uppsats att skriva om feminism, ett fett häfte att gå igenom med 30 frågor samt en bok om fastigheter att läsa, som tur är är den bara drygt 100 sidor och sen skriva egna frågor till den.
Samt en uppsats i samhällen, fast det struntar jag i nu faktiskt. Viktigare med det på universitetet än komvux, eftersom jag redan har betyg i samhällen.
När jag igår fick reda på att vi skulle ha boken som man jobbar med först på programmet vi sökt in till, var det panik. MEEN då var det bara att springa över till Linda, grannen, som pluggar fastighetsekonomi. Så den var fixad på ca 10 min. SÅ bra!
Just nu håller jag på att skriva uppsatsen om feminism, det är svåårt! Har suttit med detta i 2h och fått ihop ett halvt A4. Drygt! Man ska sammanfatta en häfte på 70 sidor till ett A4, endast referat och citat. gash
Men jag är på god väg, sen är det "bara" 2 uppgifter kvar så är den klar :)



Nu blir det plugg, sen kommer papps!
So long, flaggstång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0