Lördag

Igår skrev jag tenta, det gick rätt så bra tror jag. Kändes så iaf :)
Va klar med det vid halv 11 ungefär, sen hade jag Ingenting att göra så jag ringde jobbet o frågade om de behövde hjälp, icke då (!) då ringde jag Petra o sa att hon skulle komma vilket hon gjorde. :D

Hon hittade hit själv (?!) då tvättade vi klart all min tvätt o sen åkte vi ut till Bergvik. Tog oss lite käk o gick i affärer, hittade SÅ mycket att köpa :D men det får jag vänta med tills på tisdag då, min för en gångs skull feta, lön kommer. :D
Sen åkte vi in till stan o gick på MittiCity eftersom de stänger 7. Där hittade jag ännu mer att inhandla på tisdag.
Efter det gick vi hem till mig o kollade på Svensson Svensson och Hey Baberiba.
---
Nu är det ny dag, lördag, och det är 13min kvar till att väcka Petri (sjusovar'n) vi ska gå lite på stan och sen vid 3 börjar jag att jobba så hon åker hem med 14bussen :/
Känner på mig att det blir en tråkig kväll iallafall, schlagern typ?

8 min kvar nu tills jag får väcka Petri, ska ju va på stan vid 10 så hon måste upp:D
Vi har också bestämt att vi ska åka till Oslo o hälsa på Marie, jag föreslog nu i helgen men Petras plånbok pallar nog inte det trycket. Heh

P&K /Sanna

Kommentarer
Postat av: linda

meen du skulle ju ut ikväll!?

2007-05-12 @ 10:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0