Home sweet home.... ?

Då var man i Karlstad igen, efter en trevlig vistelse i Göteborg.
Hemresan med Karin var rolig och den gick fortare än vad det där himla tåget brukar göra annars. När vi va i Kil somnade jag äntligen, har sovit typ 2-4 timmar varje natt denna helg. Sover så dåligt borta :/

Är så jälva depp! Har för mycket att göra, jag orkar ju knappt leva känns det som.

Idag ringde, det en som gjorde min bitter, en vikarie för förra läraren jag hade i svenska. Han typ: jag ska skicka ditt betyg till dig, men Susanne har inte satt något betyg på dig.
Suck, han skickade alla resultat han hade på mig, hade vg+ på alla utom en där jag hade IG (!?!?) och det var denna han var lite konfundersam över. Jag också för den delen, eftersom jag gjort den.
Får väl se om han sätter nått på mig då, eller om jag gick i kursen i onödan.

I helgen är det ferre med Karin, antligen i Karlstad eller Kristinehamn. Vi får se :)
Sen på lördag har madde ferre.
På söndagen jobbar jag stängning, sen på måndagen åker jag ner till gbg igen. ÄLSKAR att vara där.
Vi ska på Liseberg på tisdagen :D är det onice väder då blir det på torsdagen istället:)

Idag köpte jag & Karin en sallad i Nordstan, helt galen mycket och helt galet gott! Min mage är fortfarande hur mätt som helst.

Nej, jag ska väl egentligen fortsätta skriva på min himla uppstats. Känner jag mig själv rätt kommer jag inte orka göra den så slipper jag anstränga mig, eftersom läraren är helt vild vad gällande allt som har med ALLT att göra. Går ju endast kursen för att gå csn.. har ju redan betyg i det så.

Deppvaordet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0