Göteborg

Vägen hit var lååång!  Vi tog 45an, Amis va så sur för det tog så lång tid. Heh
När jag kom fram till tvillingarna så köpte vi oss en varsin kebab, alla var superhungriga.
Sen åkte vi in till stan, de skulle jobba natt. så jag skulle till pontus men han pluggade hur länge som helst så jag satt på deras donkan o väntade på honom. Barnavdelningen med Monsters Inc. blev det för min del. Den vart dock lite väl långtråkig efter en stund, inga sköna fotöljer fanns det heller:P utan en hård trappa typ.

Dagen efter åkte jag till twinsen på morgonen, de sov i några timmar till efter jag att kommit, då pluggade jag lite(duktigt nog)
Tillslut vaknade de till liv iallafall :) vi åkte in till stan o tog oss en sväng på stan. såg TOBBE TROLLKARL! (han är fansen snygg :P )
Jag köpte ingenting (?!) det händer inte allt för ofta.
Jag köpte mig dock en bakad potatis med västkuströra (mums)
Natten blev till morgon och jag gick till Karin på jobbet, va där o jobbade lite gratis med att blåsa upp ca 50 ballonger.. haha. Marie jobbade ju natt så jag kunde inte åka hem till henne förens typ 1.
Efter det gick jag i affärer (skräll) hittade en så himla fin top på NK. kostade 700 men jag tror jag köper den imorgon. Den va så cute. :)

Nu ligger jag i twinsens soffa o väntar på att karin ska komma hem från jobbet. Marie börjar nu och Karin slutar om 2 timmar. Suck :/

Imorgon bär det av till Värmland igen
 Puss & Kram / Sanna

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0