Galenskap

I lördags kom jag på att det skulle bli utgång, fick tjata liite på Linda men tillslut gav hon med sig. Hehe
Det var skoj o så ute på Nöjes iaf, träffade Madde & Bea o skiftarna o så. Skoj skoj :D
På natten blev det väl ungefär 3 timmars sovande :/

Fika med Madde på MittiCity, alltid lika trevligt. Sen kom Lina och vi begav oss till Donkan på Bergvik o tiggde bakis mat. Lina höll på att spy, det såg lite skoj ut, sen SKREK hon: FAN VA ÄCKLIGT! när kön va precis bakom oss. SÅ kul!
Sen satte jag i halsen när Madde skulle demostrera hur en grabb skulle kunna gjort om han tog av sig hans tshirt. Det var så himla skoj!

"ÖH!" (var dock roligast!)

När jag kom hem vid kl 6 la jag mig i soffan o kollade på Svensson Svensson, och kom på att jag var lite trött. Så jag la mig i sängen för att sova "en stund". sen vaknar jag HALV 9 nästa morgon!!
Jag har alltså sovit i 13 timmar! Det har ALDRIG hänt mig, men jag är väldigt trött nu förtiden faktiskt, tar mig några powernapps då och då. Inte likt mig :/
Fast vid 8 ringde Johan o var helt förstörd, någon gammal kompis till han i Hagfors hade blivit mördad:/

Har fått medicin mot blodvärdet iaf. Kanske blir piggare nu då?

Veckan ser ut som följande:
Idag: PLUGG
Tisdag: PLUGG
Onsdag: Nationellt prov i Matte & jobba 16-st (komma på vad jag ska göra i höst)
Torsdag: PLUGG & jobba 16-st
Fredag: Tenta och uppsats klar på univ.
Lördag: Jobba 15-st
Söndag: (2 dagar kvar till lön)

Träffade Elina o Petra i helgen :D Det blir Lysekil i sommar också! SÅ HIMLA KUUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0