Citatens dag

Igår sades det här i min närhet.

Mamma; Har han stora fötter?
Tina: Du vet väl att det där inte stämmer?
Mamma: Du Tina, jag har varit med ganska många män i mitt liv.
(jag börjar räkna upp dom, eftersom jag vet att det inte är så himla många) (Tina blev förövrigt väldigt chockad över att jag kunde alla)
Mamma; ja där ser ni! Jag skäms faktsikt för det är så många
(jag och Tina säger hur många vi haft, som är samma i antalet)
Mamma: VA!?
Jag: Tina, vi har 3st att ligga med under 23/24 år för att komma upp i samma antal och i samma ålder som mamma.
(Tina och jag skrattade så vi tjöt, "Tina, jag har faktiskt varit med ganska många män i mitt liv",")

Senare sa Madde så här till en jävligt jobbig människa på internet. Eller åtmistone säger att hon ska säga ;P
"du, turkish.. jag har en vän som ställer upp om du vill lätta trycket"
_________

I övrigt pluggade jag 8-9 timmar igår, äntligen är ALLTING klart tills idag då jag ska på föreläsning och allt ska vara inlämnat. Är riktigt stolt över mig själv att jag hann faktiskt, trodde jag aldrig i måndags.


Sen när allt är klart på univ. kommer papps, Amis och hennes brorsbarn och hämtar upp mig i Kd. Vi ska till gbg (om någon nu missat det:P )

(som madde skulle sagt) "Jag ber till det enda jag tror på, Otter (vår förre skiftledare), att det blir sol i helgen"


Kommentarer
Postat av: Marie

sanna, din lilla söta sak=p hehe

2007-05-18 @ 14:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0