Äntligen frisse

För några timmar sen blev jag fri från febern, känns underbart att kunna gå till toan utan att nästan svimma på vägen dit av utmattning.
Men nu är jag back on track, som min far skulle sagt.
Dessa dagar har varit minst sagt jobbiga. Jag har sovit mig igenom dagarna o varit helt svag, hehe.

Idag har jag gjort riktig mat, för första gången sens jag flyttade in här. Det blev inge vidare, köttfärssås o spagetti, men det fick duga. Frös in en låda också. (inte för jag någonsin kommer äta den, men iaf)

Sluta dröm om det ljuva livet,
vi kommer aldrig va med om det



Idag slog det mig att det var varmt ute, tog t.o.m av mig jackan för första gången i år. HÄRLIGT!
Va i Kristinehamn idag också, orkade inte vara ensam. Lisa m. familj var hemma hos pappa på en fika, vi åt glass på verandan och vi "barn" fick en sommarpresent på Intersport för 1000:- var, eftersom pappa köpte en ny bil i vintras fick han 5000:- på intersport (det var någon tillfällig kampanj de hade då). Jag ska nog köpa en sånn där dyr bikini som man bara har kollat på med avund varje sommar. Eller ett par nya sneakers, eller en billig bikini o nått mer, eller nått annat. Utbudet är fasiken stort :D KUL
Lånade pappas bil idag också, jag förstår numera tvillingarna varför de blir glada när de får köra bil. Det är verkligen skoj när man inte kört på länge!


Imorgon är det skola igen! Samhäll, då ska frågeställningen till min uppsats vara inne. Ska skriva om fetma, o gå emot mitt eget jobb lite, heh.

Nu ska jag plugga lite, jag har endel att ta igen från de sjuka dagarna.
Hejsvejs lingongnejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0