Sommar & sol

Sanna och Linda åker buss ifrån kristinehamn igår kväll..

S: "åååh titta en hjort"
L: "Eeeh en hjort?!?" (L dumföklarar S)
S "haha nooo en reeen menad jag såklart!!"
L: "Ååååååh näe ett rådjur!!!!"
---

Dagen så
Vaknade halv 10 (kan inte sova på kvällarna längre :/ ) och tog 10 bussen ut till Bergvik för att gå på Skopunkten med Linda. Innan shoppingen kunde börja skulle jag göra ett konto-utdrag, gör det som vanligt och kollar kvittot. Inte mer med det. Sen begav vi oss till Skopunkten, vi var där inne i säkert 45min o testade ett hundratal skor ungefär. Slutade med att jag tog dom som jag kollat på ett tag, och Linda hittade två par också. :)
Sen gick vi till jobbet och käkade lite nuggets och hb. Efter det gick vi till Maxi för att köpa naturecandy, gick till kassan och upptäcker med fasa att mitt Visa-kort är borta.Gick o frågade men ingen hade fått in det.
Det var bara att ringa Spärrtjänst (som Linda tydligen hade nr till på hennes mobil ?!?! )
Så på tisdag ska jag leva utan kontokort. Känns ju rockigt o så måste jag säga.

Resterande timmar va vi ute på Gubbholmen (?) och solade och pluggade (för) lite.
Om vi skulle kugga på tentorna som vi har imorgon & på fredag ska vi säga på denna snilliga kommentar
"Vi är iaf brunare än vad ni är" ;D

Imorgon ska Karin kolla på en lägenhet till oss! Hoppas den är fiiiin :)

Pussis Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0