skitjobb

Nu kommer chefen säkert få ett till mail där det står om mitt opassande beteende på jobbet. :/
Det var en kärring där som gjorde så jag var så nära på att börja gråta idag.
Försökte förklara att det bara var en person i köket och att jag kunde inte göra mycket åt att hennes McChicken inte var klar. Men hon ville inte fatta, och fortsatte att skrika på mig som om JAG gjort något fel (?!)
Och personen efter, den där jälva kärringen, blev skit arg för det inte fanns någon McFeast klar, så hon vände på sig och bara drog, eftersom det tydligen var mitt fel att det inte fanns någon feast klar (?)
Personen efter det hade redan betalat för en glass med nån sås. Så var såsen SLUT. Då började jag typ grina och blev as depp de resterande två timmar som var kvar att jobba.
Allt var panik iaf.
Kommer jag till deras jobb o skriker eller !?

Hatar verkligen mitt jobb ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0