Sista dagen på jobbet

kommer sakna alla väldigt mycket, de är ju som min andra familj. Allihoppa.
Men förhoppningsvis får jag en till bra familj i götet.
Kramade alla innan jag gick:) alla var svettiga, eftersom högsta (!!) chefen varit där på besök, men det gjorde inget för det var jag också. Så jag fick många svettiga kramar:)

Imorgon ska jag till frissan, madde var så fin i håret idag så jag blev sugen jag också. Sen ska jag tvätta all tvätt jag har. Sen är jag hel klar för flytt. GALET, men det blir nog väl:)
Karin blir säkert en bra sambo. =)

Ha det så nice :)
Nästa gång jag skriver är jag förövrigt bosatt i Göteborg ^^


Nya bilder på http://-sanna.bilddagboken.se btw ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0