Sanna Karolina Nordström

Är: envis, gnällig och pratig
Besatt av: Greys Anatomy, att se till att inte gå under flygande måsar
Rädd för: ormar
Gillar: spendera pengar, sol, min snowboard samt mina cyklar
Ogillar: drygt folk
Tråkigt: vänta på saker & ting
Gör helst: fika, handlar, kollar på Greys Anatomy
Hatar: sjögräs
Älskar: pappa & alla tjejer i mitt liv, Placebo
Äter: nästan allt som görs av pappa
Äter inte: inälvsmat
Lyssnar på: Snow Patrol - Chasing cars, Placebo
Bra på: att höras, parta, och promenera
Orkar oftast inte: analysera massa strunt, tänka två ggr på en sak
Vill: Hoppas bungyjump, åka wakeboard och åka till Fijiöarna
Saknar: min gamla Renault Chamade
Har: En dålig mobil, ett bra lam
Vill ha: Audi A3 8P, mer pengar
Kan: mååånga repliker i greys anatomy och Smala Sussie, rövarspråket
Vill kunna: gå runt en vår utan att ha ett apotek med sig i väskan för pollenskit, sova bättre

Nu är det kvällen... igen. Dagarna bara schwichar iväg, helt plötsligt vaknar man upp en dag o upptäcker att man är död säkert.
HEJSVEJS LINGONGNEJS!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0