Så var man en cykel rikare

Varje lördag och/eller söndag morgon vaknar jag JÄMT med fylloångest, det är ofta inte den snälla heller. Denna morgon var det inte ångest. Utan denna morgon var det en gald överaskning. Inget mindre än en cykel!
En sånn där snygg med stort handtag. Den bara stod där i köket
Lite kul

Var på Arena igår, galet mycket studenter. Vi var där tidigt så det inte skulle vara någon kö, tjena pomesfrites menar jag, stog i kö i 15min och klockan var typ 10 i 10. Jag hade himla kul iaf :D
Kopplade på min charm vid baren och belv bjuden på en Xider av någon man som försvann lika fort han kom ungefär. nice
Dansade typ hela kvällen, men kl 1 ville jag gå hem, eftersom jag tappade bort Linda som varit borta ett tag då. Hittade snickarn o typ hängde med honom o nån polare till honom tror jag..

Jag hittade även mitt körkort som kom från ingenstans. BRA!

Idag tar Petra & Elina studenten :D har köpt champange till dom.
Ikväll blir det fest, o lika så imorgon. YAY

De ringde från Donkan i gbg också, jag ska jobba mån-fre 06.30-15.00 varje vecka. SÅ himla bra schema!!

Hoppas alla mår gott:)
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0