s k r ä l l

I onsdags glömde jag mitt bank-kort i bankomaten. Är någon förvånad? -Nej. (det kommer mera)
Igår va jag, linda, linnea, johanna, Marie samt några pojkvänner på Arenas uteservering o käkade o drack. superskoj.
Jag & Linda sprang in på toan o drack cider som vi smugglade in. Sen gick vi in på arena o dansade o så. Hade super kul vissa studer. Andra va super tråkiga..
Ja, åter till detta som ingen i min närhet skulle bli förvånad över.
Skulle in på systemet och handla, då jag kom på att jag inte hade leg med mig. "fan, det är hemma"
kommer hem. är det hemma!? -Nej.
Så på mindre än en vecka har jag tappat bort både mitt bank-kort SAMT mitt körkort. Så jälva lyckat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0