Ny avgiftning?

Igår tog priset, jag måste sluta dricka vin.Gårdagen blev ungefär som förra helgen, om inte värre?
SHIT POMMES vilken fylla.

Först va vi, Linda, Linnea och jag, på fest hos "snygg-lars", spelade ölspel och sånt med grabbarna som var där. Riktigt trevligt faktiskt!
Vilken lägenhet grabben har, helt galet snyggt verkligen!
Vid okänd tid och okänd väg gick vi till *****, någonstans innan där är minnet svart. Första minnet jag har efter vistelsen på stället är att jag käkar ett pommesfrites på Burger King. Sen va vi på jakt efter min cykel som jag verkligen inte hittade. (panik) Men någongång där säger någon att jag tydligen inte cyklade till stan. Så vi, Calle, Linda och jag, gick tillbaka till Viken (där förfesten höll hus) och där står min gammla Bettan. WIE :)
Sen gick vi hem, för en gångs körde jag inte en "favorit i repris", utan jag var duktig :D (Linda vet vad jag pratar om :P )

En händelse imorse var verkligen det mest chockartande/roligaste/konstigaste som hänt mig. (Fast det ska jag inte säga för då får folk en annan uppfattning om mig. haha)
Vaknade kvart i 9 imorse, eftersom en viss människa stängt av larmet kl 8, bussen går kl 9 ut till Bergvik. Så det var verkligen en snabb påklädning! och en snabb cykling till busstorget. Konstigt nog hann jag med den.
Jobbet idag då? - Efter första pjuken va det okej, men det var nog den värsta bakfyllan jag haft. Spydde iaf 3 ggr, mitt i allt detta kommer Johan (högsta chefen), suck. då var softet slut iaf.

När jag kom hem gick jag och la mig (braskit) vaknade när jag skulle åka till Kristinehamn. Så det blev inget sånt idag :(

Igår kom jag på ett nytt ord som jag ALDRIG har sagt förut i livet, "Vilken pärs" (vet inte om det finns ett ord som heter så eller ej?? Om någon vet det kan det sägas)
Snart ska jag nog pallra mig till Hallen och köpa lite löscandy. MUMS
HEJ HOPP

Kommentarer
Postat av: fisherman

mmm ja ska oxå sluta dricka vin!

2007-06-02 @ 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0