Kristinehamn, sol och grill

Efter ett långt uppvaknande imorse kom jag tillslut iväg till krhamn med alla göteborgsflickorna i bilen; Karin, Marie, Johanna och Helena. (jag trodde jag pratade högt, men det är inget mot va de brudarna gör:P )

När jag kom hem grillade jag & pappa grillspett med marinerade potatis, tomat och lök på, och kyckling till det. SÅ HIMLA GOTT!! Bland det godaste jag ätit tror jag. Mums fillibabbi!
Sen åkte jag till Helge o fikade kaffi. Vi kom också fram till att det blir han som hjälper mig att flytta och köra ner allting till gbg på lördag. Han lånar även en släpvagn på jobbet så vi slipper att hyra. Braskit
När fikat där var klart åkte jag hem till papps igen o solade lite till:)

OM någon av deltagarna som var här igår kväll läser detta och har sett mina nycklar; SÄG TILL. För de är helt borta. Jag har faktiskt inte lyckats tappa bort någonting i denna lägenhet på 20m2. Men så här en vecka innan flytt så lyckas man...
Toppenbotten verkligen.

Skräll att klockan är halv 3 o jag inte är trött. Får väl tvinga mig till sömns snart, jag ska ju upp kl 9. Mammsen kommer vid 11, och innan dess ska jag handla lite på stan, samt sola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0