kråkhelvete

Vaknade för en halvtimma sen ungefär (halv 6)..  för er som inte känner mig kan jag säga att det är en kråka/skata som bosatt sig i trädet som står brevid fönstret. Den kunde verkligen inte vara tyst heller, så den väckte mig. (för de andra så vet de att jag har fett med resfeber) SUCK

Igår betalade jag räkningar, finns det något värre? Pengarna bara blåser iväg, så trodde jag att mina telefon räkningar skulle minska när jag inte längre ringer till Johan, yeah right. Fråga mig inte vem jag ringer till nu, men de är betydligt större nu än då.( konstigt ?! )

Igår ringde jag pappa när ångesten var som störst, han är en mycket vis och klok man. Han sa precis det en vilsen jag borde/vill höra.
He's the greatest!

Idag ska jag ut till chefen o talas vid med honom, sen ska jag till Kristinehamn o hälsa på pappa, mamma och Helge. Åker med Karin & Marie dit, men får ta bussen hem, eftersom Helge inte slutar förens kl 5 o de ska vara tillbaka i Karlstad kl 6.

JAHA! Nu såg jag att man ska jobba idag också, jälvligt tur att jag jag kollade schemat. Trodde jag skulle jobba onsdag och torsdag, inte tisdag och onsdag. Pjuu

Så nu vet jag inte vad jag ska göra idag fram till kl 15, åker nog ut till jobbet o softar med dom som har raster. (Älskar att vara där innan man börjar jobba)

Nu har jag fördrivit iaf 26 minuter med att skriva detta. Nu ska jag göra min vanliga morgonrutin: städa.
Ha det gott!

 
Ölkvällen på Arena med Marie & Karin igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0