kompisen #1



Linda: du är fan bäst! Kommer inte du och Linnea ner till gbg i höst en helg så är du dödens;D
Bruden är så sjukt bra på att festa! Vi är som bäst när vi är tillsammans, right !!

 
     



För den som orkar bry sig så va jag hemma igår, käkade pizza och jordgubbar och drack lite vin med Linda igår. Den som tror sig veta något annat, varsågod. Jag orkar inte med allas otroligt mycket troende/tyckande som alla jämt ger med sig av.
Om 7 dagar flyttar jag, så jälva härligt. Orka med detta menar jag?!
Ikväll blir det fett med fest, dock utan min partyprinsessa Linda:( hon ville vara nykter, (tror jag har supit henne under livet sens mars, då vi blev grannar och partyprissar) Så hon skulle iaf vara i otroligt tråkiga Kristinehamn idag, svikarn.
Blir förferre hos mig, Lorenny kommer :D:D samt Karl o ett par kompisar till dom. Så kommer ju mina tvillingar såklart :*

Idag såg jag sista Greys anatomy avsnittet :(:( MÅSTE skaffa hela säsong 3 innan jag drar till götet!! Annars dör jag. De är liksom som min familj numera... höhö:P

Nej, om man ska börja grunda till festen kanske?!
Hejsvejs lingongnejs

Kommentarer
Postat av: 14issen

Jooo jag looovar att vi kommer!!!
kommer sakna dej sååååååå :(

2007-06-24 @ 22:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0