kommentaren

Jag har gjort det igen! Årets kommentar #3
"Gratis är billigt"

--------------

Igår var det studentfest hos Petra. Hon va så fin!
Det bjöds på ett BERG med mat, vin, öl, kex, kaffi o tårta. det var väldigt trevligt :)

På kvällen bar det iväg på ferri hos Sandra, men de va så jälva sega på att dricka så jag traskade bort till sjukhuset o festa lite på en bänk där med massa folk b.la marie o tilda. Som förövrigt har VÄLDIGT fint hår.
Sen när det stängde (kl 1 !!!!!!!!) fick jag för mig att jag skulle hem till kd, så jag raggade upp Latif som fixade skjuts hem av Jamal! Super nice verkligen
Det kostade ju sin slant men va fan:P

Idag jobbade jag, fan va nice det var. Lallade bara runt o städade och tog bort flikar på kartonger. Började halv 9 o slutade kl 12. vilket var bra

äntligen sista fest dagen i sträck nu. Ska bli så skönt imorgon.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0