hundra lappen?

haha, igår var det förfest hos mig med Marie, Karin, Lorenny, Karl, madde och mig. De drack väldigt dåligt tror jag? Men karl var rätt på iaf ;D samt jag. Sjukt för mycket. :P
När vi kom till Arena så gick jag till baren med någon..(kommer inte ihåg) helt plötsligt räcker en grabb fram en hundra lapp till mig. Jag tar den o sen var det inte så mycket mer med det lix. Haha, så jag kom hem en hundralapp rikare. Han kanske tyckte jag såg fattig ut eller något :P ?
Sen dansade vi mestadels. Saknade dock min 14isskung Linda.
När de andra skulle gå så gick jag till Karl & Lorenny, Lorenny var inte alls pepp så jag drog med mig Karl in till the dancefloor.. DÅ hände det grejjer :D Så sjukt kul hade vi!!  Gick till grabben som skötte musiken och önskade Markoolio, han var bäst och satte på den direkt. :D

Sen när jag gick hem hörde jag lååååångt bakifrån. SAAAAAAAAANNAAAAA!!!! Då var det Karl som skrek som en galning. Han & Lorenny kom  gåendes. Tappade nämligen bort dom vid utgången.

Det var troligen sista kvällen ute på länge i kd, för nästa helg flyttar jag till gbg. WIIHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0