Have you ever seen a lie

Dagens låt: Enrique Iglesias - Do You Know
Dagens Greys avsnitt: Säsong 2 Episod 19 - Yesterday
Dagens roligaste händelse: hundleksakerna på donkan låter, så tryckte jag på den vid kassan och den drar igång som fan o skäller o sjunger. Jag & Sara dör av skratt samtidigt som en gäst kommer o jag kan inte sluta skatta, kastar den under kassan, men den fortsätter ändå.
Dagens underskattade dryck: Jordgubbs milkshake
Dagens käk: snabbmakaroner o skinka
Dagens sammanträffande: Bo hade fick munsår idag, liksom mig, (jag har haft en gång i mitt liv tidigare lix) så jag fick massa veCtavir av honom. Så nu är det borta :D
Dagens kommentar: "Du ska ju ändå dra härifrån så varför ska vi satsa på dig?" (anledning till varför jag inte fick stå i kök)
Dagens smärta: fick en het pf-korg på min arm, så nu är jag märkt för ett tag framöver.

Orkar inte mer:P
Anledningen till att det mestadels är mcdonald'shändelser är den att jag jobbat hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0