Göteborg

Från och med idag är jag Göteborgare, dock inte på pappren än eftersom det inte är fixat... Men jag har alla mina saker här nere nu och allt känns rockigt:)

Sitter hemma hos Jonas och Marie, de kollar på en as tråkig film och jag väntar på Anna och att den ska ta slut, eftersom jag inte vågar åka buss ensam hem. Spårvagn går bra, men inte buss... det är å creepy people på bussar har jag fått för mig.

Är väldigt trött, sov inte allt för länge inatt. (skräll, men det var det värt) också har jag lyft en massa skit (mina saker) och åkt långt med lastbilen. MÅSTE SOVA inatt, annars blir jag som ett levande lik.
Ska förövrigt sova själv "hemma". (känns sär o säga hemma åt Karins & Maries lägenhet, som inte längre är Maries lägenhet utan min. men det känns konstigt i vilket fall:P )
Morgondagen ska gå ut på att packa upp saker i "mitt" rum :P o att typ "utforska" dah näjberhood.
Måndagen samma sak säkert... Sen på tisdag börjar jag jobba. galet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0