Galenskap

Om mindre än 2 veckor börjar jag mitt nya liv i Göteborg. GALET i know. Men vafan, man är väl bara ung en gång i livet liksom. Kommer säkert att gå bra :)
Den 2 juli börjar jag på donkan i Nordstan. Får heltidstjänst; 6.30-15.00 mån-fredag. bra tider!

Känns helt galet detta, är så sjukt nervös. Det är liksom på riktigt nu,jag har ju sagt upp lägenheten o grejjer. gash. Kommer inte kunna sova på flera veckor nu framöver. har redan resfeber lix.
Men what the häck
Kommer att sakna pappa :(

Har umgåts med twinsen hela dagen idag. Marie gick in i frågade hur lång väntetiden va på en tatto. Grabben "Kom tillbaka om 40min så" så sa hon okej, och en timma senare hade hon två hjärtan på benet :) De vart fin fina:D

På kvällningen gick vi till arena uteservering o drack öl, det var gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0