Fest vecka

Torsdag = Studenten i Karlstad => fest med Linda /co
Fredag = Studenten i Kristinehamn => Fest med folket i Kristinehamn
Lördag = Lördag & gratis entré till Nöjes => fest med festfolket i Karlstad
Mitt lilla kylskåp är väl uppfyllt kan jag lova ;P

Idag blir det ett till 8h pass på Donkan. Åt det kan man använda ordet "ÖRK"! Hoppas man slipper stå i kassan hela tiden bara, för det är det absolut värsta jag vet. HATAR verkligen det. Igår tjatade jag till mig att få stå i kök en stund, o hör o häpnad; jag fick :D Det var roligt att lära sig något nytt!

Idag ska jag även hinna gå till systemet o köpa små champange flskor till Petra Elina och Amanda som tar studenten imorgon (L), sen ska jag hitta något nytt att ha på mig. Allt detta innan kl 11, då jag börjar jobba. Får ta halv 10 bussen ut till Bergvik o hoppas på att systemet är öppet (de bygger om o härjar)

Eftersom jag inte vågar ta ut något i förskott skriver jag ingenting om den lägenheten jag & Karin vill ha och ska få besked om idag.
höhö

Hugs Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0