Enough is enough

Igår fick jag äntligen kolla på Smala Susie. Efterlängtat!
ÄLSKAR verkligen den filmen!! Kollade också upp varit Pölsa, Björn Starrin, bor. Nämligen på Norra Kroppkärr. Det är nästan så man ska ta bussen upp o spana lite. (stalker :P ? )
Brände även ut Greys anatomy säsong 2 från pappas dator. Så nu har jag att göra ett tag framöver. WIE!

Vaknade halv 7 idag av att jag kom på i sömnen att jag inte ställt klockan, börjar dock inte jobba förens kl 12. Men jag är så nojjig. Då städade jag lägenheten nogrannt (stava??) för att säkerställa att mitt leg verkligen är bort istället för att kunna tro att det ska ligga o trycka någonstans lix.

Imorgon ska Karin åka o kolla på en lägenhet. En 3a med 1:a handskontrakt, 83m2 och ligger på typ ett berg på 6de våningen.
Får väl se hur det artar sig.


Kommentarer
Postat av: linda

jag hänger gärna med å stalkar!!! ;)

2007-06-12 @ 12:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0