en bra dag!

Trots att jag jobbat halva dagen, 12-19, så har det varit en bra dag:)
Efter att jag, sandra och fredrik stängt jobbet, cyklade jag hem o gick en långprommis med min favorit-granne. Som förövrigt kommer att flytta hem till Krhamn i sommar. :( BUHU! Vem ska jag nu gå ut o gå med? och VEM ska jag festa med?
Hon som är den galnaste och mest roliga partyprissen jag mött på länge. Som vi sa på vår promenad idag "måste vi va så 14iss när vi festar tillsammans?", men vi har roligare än de flesta andra så varför inte egentligen? ;D

På fredag har jag tenta. GASH!
Så tar Tinuten studenten då också:D hon är snart stor den lilla lillen:)
Ska bli kul! Farmor kommer :D WIE, saknar henne väldigt mycket.
Och sen på söndag ska hon helt plötsligt flytta till Norrköing..

Helgen efter det tar Petri studenten också! KUL :D
partyparty

Hejsvejs Lingongnejs

Kommentarer
Postat av: fjortisen

Håller fullständigt med! ;)
men du ska ju faktiskt flytta från mej för alltid juu!! buuuhuu

2007-06-04 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0