bestfriend med busschaffisen

Det hela började med att jag klev på 500-bussen hem, så var det en pundare på busssen som var lite yr. Han gick iaf av innan han knappt kommit på, så sa chaffisen "han kanske borde gå hem o sova istället", då skrattade jag och typ höll med. Sen så börjar han dra igång värsta samtalet som varade hela vägen hem.
Han frågade va jag pluggat o massa sånt, tillslut frågar han hur gammal jag var. jag svarade att jag är 20,  så kommer jag på mig själv att jag sa att jag åkte på skolungdom (upp till 19). Så jag börjar asgarva och kläcker: "hahahha, sa jag efter att jag sa att jag var skolungdom". (lite pinsamt så) men han typ: "äh, jag får inte högre lön för du betalar mer, så spelar roll?
Vid universitetet gick den sista av, då frågar chaffisen mig: "vart bor du så kan jag skjutsa hem dig" jag typ... "eh... Haga.." Så han skjutsade hem mig hela vägen med den där stora bussen.
SÅÅÅ SNÄLLIS ;P
Ska nog börja åka lite mer buss ;)





Annars har jag varit hos moster och kusinerna idag. Käkade lunch o pratade en massa och sånt. :) trevligt
Efter det åkte jag ut till Hult, för att spendera kvällen med girlsen i Karin & Maries stuga. Väldigt trevligt måste jag säga!
Kort kommer upp inom kort (höhöh) på http://-sanna.bilddagboken.se

3 dagar innan flytt, snart klar med all packning. Ett måste eftersom jag ska jobba hela dagarna fram tills dess.
Må gott.

Kommentarer
Postat av: linda

hahaha vilken chaffis va det?! bra å veta när man inte orkar gå hem lixom!!

2007-06-27 @ 16:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0