S O L

Vaknade kvart över 5 imorse för jag skulle med 7-tåget till Karlstad. Sov på tåget ett tag (?!?!) o sen var jag helt plötsligt i Karlstad. Resan gick väldigt fort...
Gick och hämtade mitt nya körkort på posten o sen lämnade jag in nyklarna på Riksbyggen. Så nu är min älskade lägenhet i kd inte min längre :(
Åkte vidare till Kristinehamn där far kom o hämtade mig på stationen. Sen låg jag bara o glassade i solen heeela dagen på deras underbara veranda.
Sen åkte jag med mamma o Kjell ut till skärgården o drack kaffi, o nu sitter jag här; solbränd o röd som en gris:)

Imorgon ska jag till Lisa o barna, sen luncha med mamma på stan för att sedan åka hem till den tomma lägenheten i gbg igen. Karin har semester o ska vara i Värmland i 1½ vecka. Buhuu
Det blev med andra ord en väldig snabb visit här i Värmland.

På onsdag börjar jag mitt vanliga schema också, 06.30-16.00 måndag-fredag. Ska bli sjukt skönt att vara ledig varje helg!

hare gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0