ledig- och löne helg

Hej o hå va dålig jag blivit på att skriva. Måste ändras på.

I fredags var det fest hos mig o Karin, jag blev såklart för full och de andra var väl vanligt dragna antar jag.
Vi tog taxi in till stan eftersom Jonas och Magnus vägrar åka kollektivt. Så en annan sa med en gång att jag tänkte inte betala, för isf skulle jag åka spårvagn. VIlket jag inte behövde heller, så det vart ju lönsamt så att säga.

Efter jag skämt ut mig på donkan drog vi till Trädgårn, det var väldigt kul o mycket folk. Malin kom in också efter en stunds övertalning. (jag spillde förövrigt ut all hennes alkohol, sa hon, minnet är på topp)
Eftersom jag nu bor i en storstan, så förväntar man sig ju inte träffa folk man känner när man är ute. MEN vilka va det första jag såg typ, Adnan och Robban från Hagfors, o minuten efter det Johan, första utekvällen liksom. Så jag vettefan om jag bor i en s.k storstad.

Malin o jag rockade på dansgolvet endel, sen helt plötsligt var kl 4 och vi gick till Marie som jobbade. Skämde ut mig lite mer och sen åkte jag karin o malin hem till oss. Klockan blev 6 innan vi hann komma hem.

Igår var jag ledig, och OJ va jag njöt.... not.
va vaken mellan 12 och halv 3 typ, sen somnade jag om o vaknade inte förens kl 9 på kväll. tog mig en macka och kom fram till att jag fortfarande var bakis eftersom jag spydde upp den rätt sp fort.

Idag är det jobb igen, ska bli kul o träffa alla på jobbet ^^, hoppas Angered jobbar! O Dennis! då blir det en rolig dag.

Hare fett!

  

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0