Kulit

älskar sånt här.. så jag snodde den av min 14iss.

Vem ringde du till senast?
Marie

Vem ringde senast dig?
mamma

Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
haha okej men jag är ett sär! haha jo men jag har ej behörighet till där dom ligger i men det finns ett så ja på försöka fixa det. ses imån då? Puss

Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?

pappa

Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
Hej söt. Madde, näsman o jag ska ut o gå sen. 7 vid busstorget. Ska du med? När åker du hem? Puss!

Har du några utkast?
Ja: "GV" till Spårvagn

Vad har du för kontakter som börjar på:
J:
Johan, Johanna MS, Jossekosse, J agneta.
T: Tinuten
M: Madde, Malin Etuna, Malin Hjärtat, Malin Hjärtat 3, Mamma, mammas kjell, Marcus, marie, Marie bohman, Marie Eriksson, Marita, McDonkan, McDonkan Karlstad, Mc Stina.


A) Ta fram mobilen & gå in på kontakter
B) Håll inne neråt knappen en stund & sen släpp
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna !

1. Jag heter: Fjearvoll
2. Jag gillar: Latif
3. Jag hatar: Malin Hjärtat 3
4. Jag är kåt på: Marie Bohamn
5. Jag är verkligen superkär i: pappa 
6. Snyggast i världen: Sandra Kristoffersson
7. Fulast i världen: Stefan
8. Äckligast i världen: Elina
9. Muppigast i världen: Helge
10. Tråkigast i världen: Karin
11. Jag ska satsa på: Lina
12. Bästis: Marcus
13. Jag vill ha sex med: schwenk
14. Hatar jag mest: Tinuten
15. Jag har en hemlighet med: Dennisen
16. Jag avslutar det här med: Fammo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0