Ikea, jobb och Petra

I fredags var en braa dag:)
Började dagen med att skjutsa pappa till ett privatsjukhus här i Göteborg, medan han var där lånade jag hans bil o åkte till Ikea :) Köpte en bokhylla, lampor, tvättkorgar(9:-/st), hängare m.m
Väldigt kul,  sen åkte jag o hämtade upp far, som ÄNTLIGEN hade fått operationstid. 1½ års väntan liksom. Så himla skönt. Så åkte vi hem o lämnade av allting hos mig o åkte därefter till Saltholmen och Långedrag för att äta lunch vid havet. Det var SÅ FINT!!!
På kvällen åkte jag in till stan o mötte Petri, som är hos sin moster på minisemester. Vi hade myskväll med Tacopaj och öl.

Det var en lyckad dag med andra ord.


image34

Kommentarer
Postat av: Linn

snygg matta! har likadan ^^) men efter ett halvår är den tyvärr inte lika vit längre..

2007-07-08 @ 10:06:37
URL: http://foppatofflor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0