Donkanferre;D

Igår var en jobbig dag på jobbet. Blev skickad till fucking Götgatan för att jobba. De värsta arbetstimmarna jag någonsin varit med om. ÄRLIGT! Det är SJUKT stort, man får ju gå 20m för att hämta pommes liksom.
Var as trött när jag jobbat klart, o ringer Målle o säger att jag inte orkar hänga med ut (mcdonalds fest på Babar). Men kvinnan slutade inte tjata, så det var bara att att åka hem o göra sig iordning o börja föra.
När jag näästan är klar med allting här hemma ringer Nelly o typ skriker att jag måste komma för vi får gratiskuponger i baren.
När jag väl var där så fick jag min kuponger av A-C, som för övrigt hade typ 30st, går till baren o grabben säger att det är Happy Hour så man får två!! Lycka :P
Så efter ett X antal flaskor med cider och öl så var man väldigt rolig:D och hela kalaset stog Mc Donalds för! Ibland har man det bra.
Efter ett tag så begav vi oss neråt på avenyn o landade på Bryggeriet. Helt galet mycket folk... man fick VERKLIGEN trängas. Vi började också bråka med nån grabb där som skulle typ döda målle av någon anledning... (?)
Ja det var en jävla rolig natt!

 
Målle när hon är som snyggast


Målle mådde inte riktigt lika bra idag dock, stackarn kom hem kl 5 och skulle öppna resturangen kl halv 7.så hon hann sova 20min innan hon skulle upp. (hon mådde inte bra idag)
Det gjorde dock jag eftersom min bullmamma Karin tryckte ner 2 liter vatten i mig samt nudlar innan sovdags. Så jag var bara jälvigt seg och trött idag.
En till på resturangen som inte mådde bra var Axel. Han var VERKLIGEN bakis. haha

Imorgon, fredag, är jag äntligen ledig. Det behövs med tanke på att jag jobbat mycket och sovit lite och har ont i mina muskler :( Ska gå till doktorn o kolla upp det dära.

Må gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0