braskit

På fredag blir det att parta gärnet. Ledig fredag-lördag, vilket ska bli väääldigt härligt. Jag o Karin ska ha fest och alla som kommer är välkomna:) så kooom!
Alla på jobbet är så bra, älskar dom redan. Det är samma familjekänsla som på Bergvik faktiskt. :)
Idag fick jag stå i kök på riktigt, det var varmt. Väldigt varmt. Men det är rockigt med variation, men jag fick tjata lite... Men eftersom Dennis är så snällis och jag var  hans lilla lärling hela dagen så fick jag göra allt som var nytt för mig typ:)
Förövrigt så stängde vi idag, tog oss några öl samtidigt och lyssnade på Monas evigt pratade mun. Jag skrattade jag så tjöt hur många ggr som helst.
Kommentarer värda att minnas av Mona: "Alltså berätta inte för någon vem jag är... de blir så jälva avensjuka då" & "EY! vet du vem jag är eller!? Mona från Angered! Kom ihåg det brorsan"
Så skön brud.

I övrigt är jag rätt nöjd med mitt liv just nu.
Ha det gott :)


Kommentarer
Postat av: Målle

Fan haha hade glömt alla dessa sköna inlägg, saknar ju allt sånt, typ målle ringer sanna 5 varje natt och vill ha mackaroner och majs,... :) fika snart baby ?=) PUSSSS

2008-12-02 @ 00:32:50
URL: http://metrobloggen.se/bunnystyle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0