Rubrik

nej det blev ingen sömn för hela natten förut, men till 22.40 sov jag iaf.

I veckan kommer Petri hit :D:D vi ska åka till de värmländska skogarna tillsammans på fredag.

Åh va jag längtar dit och efter barna (laya & lave) och Trajja (dumhunden)
Så här helspäckat schema har jag att vänta fredag-tisdag ef.

Fredag
Anländer till Kristinehamn kl. 21
kl 22: Billen (den enda "värda" krogen i hålan, iaf innan jag flyttade i våras... sen har dom tydligen fått något inneplace som heter Ankaret... hört att det är nya stället att hänga på... men som Björn säger: "man kan inte riktigt komma in om man säger så... det är mer, det är mest en kö" Men va vet jag som sagt... inte varit i krhamns uteliv på ett liiiitet tag... typ studenten i juni.)

Lördag
kl.7: bilkörning till farmor & farfar i Leksand, Dalarna.
kl. 10: julfrukost där
ca. kl 12: Färd till gammelmormor & gammelmorfar i Furudal (ett "ställe" med några hus mitt i skogen mitt i ingenstans) 
Kvällen: Åter till Leksand.

Söndag
Förmiddagen: åker tillbaka till Kristinehamn
kl 16: Julfirande med moster & familjen

Julafton
Frukost hos mamma
Middag hos pappa
kl. 15: Sovandes i soffan till Kalle Anka (varför envisas man alltid med att sitta där?)
kl. 17: Jul hos stora syster & familj med Helge och Tina

Juldagen
Fika med Madde någon gång
Hemfärd till Göteborg kl 17.00

Kommentarer
Postat av: pappa

korrigering av lördagens tider : ingen frukost hos farmor. vi äter hemma o sen åker vi direkt till Furudal

2007-12-18 @ 22:38:18
Postat av: mig själv

men nej, det blir för långt att åka... måste ha rast :P

2007-12-18 @ 23:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0