Prövotiden slut.

I förrgår gick min prövotid för körkortet ut :)

Följde har hänt under dessa två år, med min kära bil, Göran.

* En dag efter körkortet togs; böter på 250:- för felparkering
* Tre dagar efter körkortet togs; Underkylt regn gjorde så jag hamnade nere i ett dike mitt i Värmlands skogar kl 21 en MÖRK decembernatt. Helt ensam. (nog det otäckaste jag varit med om)
 Johan och han pappa fick upp bilhelvetet efter någon timmas arbete.
* 1½ vecka efter körkortet togs; 250:- böter eftersom fläkten blåst bort parkeringskortet på Brogårdsskolans parkering.

Sen gick det faktiskt förvånansvärt bra med min Renalut Chamade -95a.
Älskade verkligen min bil, sen såldes den efter att jag flyttat till Karlstad och jag festade upp varenda slant med min kära 14is-limp... lite sorligt, men himla roligt var det!


(hade jag haft ett kort på bilen Göran hade den varit här, men det har jag inte så jag sätter upp en av samma modell för att visa hans kusiner o sånt)

image122

Ungefär exakt såhär såg den ut, fast vinröd.
<3

HEJHOPPS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0