Position Leksand

Befinner mig just nu i Leksand, här är det minst sagt VINTER! Någon decimeter snö och 15minus grader. Tillskillnad från Göteborg där vi just börjat få minusgrader..
Igår var vi, farmor jag farfar tina ami och pappa, hos gammelmorfar och gammelmorfar i Furudal. Kul att träffa dom, det var ett tag sedan nu.. Men dom är gaaammla, det märks. 91år är Reinhold och Anna är 88.

Idag kommer pappas bror med familj hit, de bor i grannbyn, o ska käka jul-lunch innan vi åker till Kristinehamn. Då ska det bli mer käk hos mamma för moster med familj kommer. (det är faktiskt skönt att vi inte har kontakt med de andra på den sidan släkten, för då skulle det bli så mycket o sånt julkäk o sånt pallar jag inte, framförallt inte Tina)

Imorgon är det julafton... sen på juldagen ska jag fiki med Madde och sen får jag äntligen åka hem igen. Saknar min lägenhet..

Heeeeejhopp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon är det julafton!
Hur ser din dag ut imorgon?
Själv ska jag vara med familjen och ta det lugnt.
Mvh: http://www.sjukdom.blogg.se

2007-12-23 @ 08:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0