paniken

Mitt livs värsta sekunder hade jag idag. Denna gång skojjar jag verkligen inte!
Jag o Johanna skulle leta julklappar tidigare idag, så gick vi in på Åhléns porslinsavdelning för att hitta något till hennes far.
Va gjorde Sanna när hon gick förbi en hylla och samtidigt går lite för nära den med en stor vinterjacka på sig...
JO....  har ner en STOR jädra glastillbringare i backen och den hamnar i tusen, och åter tusen, bitar, precis vid kassan där det var julruschs-kö på 15pers....
I samma sekund som jag inser att tillbringaren skulle gå sönder får jag panik och bara blundar och väntar på kraschen... mircosekunden efter det blir hela avdelningen knäpptyst och jag känner att hela affärens ögon tittar på mig.

Med andra ord, det var nog det värsta jag varit med om. Så sjukt himla pinsamt!

Kommentarer
Postat av: pappa

suck..... men vem skulle göra en sån sak om inte just du....

2007-12-21 @ 11:20:00
Postat av: Johanna

Ja tycker faktiskt de va lite roligt! Fast det var väldigt pinsamt, minst sagt för dej gumman! haha

2007-12-23 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0