orka med dig mer nu..

Varför försöker jag alltid igen för?! Varje gång tänker man "detta var sista gången" och är as sur på sig själv för man vill va vänner.. men så går det några veckor och tankarna försvinner. O man gör samma misstag igen... o igen... att jag aldrig lär mig..

Detta är sista gången. har fått nog nu, får bara skit tillbaka ändå.
denna gång var jag respektlös, förra gången utnyttjade jag allt till min fördel. Vad blir nästa?

What the jälva fuck är problemet!?!


Nu ska jag sova bort min ilska, inte "ledsamhet". Imorgon är det ny vecka, vilket betyder jälva veckoinventering.. och 14 dagar till julafton.

Nattis


Kommentarer
Postat av: linnea

Sannnaa då :/

2007-12-10 @ 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0