ny månad

Så var det december... fan va fort tiden går. Är ju 21 bast om bara 2 månader. börjar nog att bli åldersnojjig....
Kändes som det var igår jag åkte till Ikea med Mäddä i Örebro för att shoppa "nya" (billiga) stuff till lägenheten i Kd. Och nu sitter jag i fuckin' Göteborg, 9 månader senare, o ska göra samma sak igen. (fast denna gång blir det nog inte bara "billigast är bäst")

Med andra ord kan man säga att det är julafton om 23 dagar. WEELL!! har inte ens tänk på julklappar, jag hör o läser från/om folk som redan är klara o andra har bara några stycken kvar.
JAG HAR INTE ENS BÖRJAT TÄNKT PÅ ATT DET SNART ÄR JUL!
Men imorgon ska adventsljusstaken och den där ljusstaken med 4 ljus (heter det också adventsljusstake kanske?!?) upp iaf.
På kvällen kommer favorittvillingarna (pullan o Helena poopar) o har adventsmys med glögg, pepparkakor och lussekattar.



Haha, imorse gjorde jag en VÄLDIGT smart sak som är värd att nämna..
 Eftersom jag inte har någon måttstock (åter igen... heter det så??) så tog jag en lååång kabel (ur min OOOTROLIGT stora elektroniklåda, där jag förövrigt har ALLTING med el att göra. det är nog 39824938 m kabel från alla möjliga saker... vet inte ens vart hälften är ifrån) ...men iaf. Jag mätte upp allting som jag behöver inför mitt Ikea-besök o markerad på kabeln... sen får jag ta med mig kabeln dit o gå in på toa, eller liknande, med ett måttband (som är gratis... vilket är bra! för gratis ÄR bra) o skriva upp måtten.
Lite komiskt, men va fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0