julhandel & usel kock

är det någon som bör anställa en kock är det verkligen jag! så om du kan laga käk o gör det billigt; hör förfan av dig!!


Efter jobbet va jag på julshopping. Det gick otroligt bra faktiskt, pappa, tina, Laya och Lave fick alla inköpta presenter. Så var det bara farmor, Helge, Lisa & Anders och mamma kvar. Trajja ska också såklart få något :)
Mamma önskar sig bara en...... äggskärare.... as kul julklapp not
De andra vet jag inte va jag sak köpa till faktiskt.

Nej, nu ska jag käka frukt. Maten jag lagade, potatis o fisk, blev så äcklig så jag slängde det så det är lika bra att äta något som redan är klart utan tillagning.

HejHOPP


Kommentarer
Postat av: limpan

är typ vad min mamma oxå brukar önska sej....

2007-12-06 @ 19:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0