julafton

Det har varit en väldigt bra jul i år. :)
bra julklappar, bra släktträffar och bra käk. Allting har varit perfekt!!

Skulle inte ha gått till Statt imorgon, men jag övertalade mig själv att jag skulle byta en tid med en på jobbet så jag kunde gå dit o träffa alla gamla vänner :)
Ser väldigt mycket fram emot det nu faktiskt!
Ska dock åka BUSS, hatar att åka buss länge, kl 6 på morgonen från krhamn, så det blir lungt med alkoholen.... plus att jag hunnit blivit sjuk denna julaftonsdagen också. Inte cool...

(sov igenom mig hela Kalle Anka denna jul också... ska nog göra det till en tradition)

GOD JUL

Kommentarer
Postat av: limp

jag citerar: "så det blir lungt med alkoholen"

2007-12-26 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0