jobb

Jobbat idag... (på pappret iaf) 6.30-17.20. WEELLL kan man säga åt det passet. Men fy tusan va roligt jag haft det! Jag var övertrött från kl 12 ungefär fram till att jag slutade... och nu har tröttheten gått över till TRÖTTHET!
omg
Men roligt har jag haft det. Alla var på toppen humör idag. Iaf jag :D



Åter igen, denna irritation då jag åker kollektivt.
Lindex har just nu en mycket snygg, mörkhyad, modell på alla affischer runt om i landet för marknadsföring...
 Förut då jag satt på spårvagnen hemåt, höde jag en röst bakom mig sägandes "Är inte det där diskriminering (stava?) mot dom vita?" "jo, det är det väl" säger den brevid. Jag vänder mig instinktivt om för att se om jag verkligen hörde rätt... Jodå, där satt en vit man o kvinna o kommenterade affischen.
Så stannade hela min tankegång och jag blev helt galet irriterad på "påhoppet" de gjort mot de svarta - eller Lindex?
Inte fan tänker väl gubbfan då han ser en blond ljushyad brud: "nej men usch va diskriminerande mot de svart att de just har en vit modell" ?
What the häck är problemet?
Nej, tacka vet jag cykel då man slipper störa sig på allt o alla. Inte många veckor kvar till våren... fast först ska väl vintern komma ? - Julafton om 13 dagar, lite snö hade inte suttit fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0