jälva skitliv

hatar mitt liv. PALLA!?!
Idag var jag på sjukhuset för fuckinurinskitvägsjälvainfektionshelvete.... IGEN (ska försöka få med det där ordet i Nationalencyklopedin). Fick pencillin, 4 tabletter två ggr om dagen.
feta kuren!
Jag som skulle köra en hårdpartynatt imorgon juu, blir ju mycket av med det menar jag.... :(

Doktor jag hade hette typ Povel... mannen såg PRECIS ut som Björn Gustavsson då han liknar en brat i Parlamentet och gör det där med munnen..
Denna Povel ropade nämligen upp namnet på den före mig i kön skulle komma in, det första jag tänkte var "hoppas inte jag får honom för då kommer jag garva ihjäl mig", fast det gjorde jag som tur va inte:P


Klockan är inte 4 än, och jag överväger att gå o lägga mig för natten snart, hade det inte varit för min jälva tvättid (som är skitsvårt att få btw) som jag har om 10min, så hade jag redan sovit vid det här laget.
Trött som fan,

Nej, tvätt nu.. sen greys
hejhopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0