i've done it again

....förstörde åter igen hallväggen...

PAAAAAPPAAAA!! det är bäst du kommer hit o styr upp min snickerianda!
Jag är verkligen inget för borrning o hyllplan. Buhu:(
Den här gången drog jag dock inte med hela tapeten, utan jag satte hyllorna för långt ner, och därmed borrade jag HEEEELT fel, (betongfanskapsvägg) och väggen täcks med två nya hål..

Så ska jag härmed tala om vilken underbar kok jag fortfarande är.
Gjorde matlåda imorse, kokar potatis (typ det enda jag vet hur man gör), skulle steka laxen, men va fan händer. Jag glömmer laxfan på plattan o bränner den totalt...
Jahapp, ut med en ny filé ur frysen. Kom på att jag inte har någon mirco och vämer upp den i varmtvatten (för jag vet faktiskt att man inte ska steka saker som är djuptfryst)
Men resultatet blev JÄÄÄVLIGT trott, så det slutade med att jag endast tog med mig potatisen till jobbet o tog mig en kyckligfilé där istället.
Herre min get säger jag bara!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

men va fan..... Har du inte ärvt nåt från mig???? Men gör du det som ni tjejer är bäst på: Att se vackra ut. Så tar vi killar hand om resten!

2007-12-17 @ 09:13:34
Postat av: Anonym

Å var har du micron????

2007-12-17 @ 09:22:12
Postat av: limp

stackars sanna, du skulle allt behöva en händig man. eller en kock kanske....eller kanske nån som är både och! men sånna finns kanske inte..?? =/

2007-12-17 @ 12:43:52
URL: http://limpan87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0