Grey's Anatomy avsnitt 10!!

Ligger just nu o väntar på att nya Greys ska komma hem. Blir dock ingen längre väntan eftersom jag är så datahacker o har hög... what-ever-det-nu-heter, fart/hastighet kanske?
Går just nu i 808kb/h så snart får jag ÄÄÄÄNTLIGEN kolla på det grymt efterlängtade avsnittet
:D

Idag har jag blivit vuxen, har nämligen gått med i facket och a-kassan. (man fick en hemförsäkring för billigt pris så jag kunde inte motstå det hela;P )

960kb/h går det hela i nu. Känns bra känns bra! 2 min kvar

Fick just en väldigt glad nyhet!! Det flyttar in två personer i lägenheten i Majorna imorgon. Och därmed ska dom betala lite mer än halva hyran till mig o Karin som redan betalat hyran för december månad.
FAN VA GOTT!!

Greys anatomy nu !

HejHopps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0