Glad överraskning!

Idag när jag öppnade dörren hade jag fått två brev genom den (jag HATAR förövrigt att få post för det innebär bara räkningar...) det ena var iaf ifrån Karlstads Universitet.  (svar på intagningen för våren; har kommit in på Nationalekonomi 30p) det andra var från Storfors Kommun (var anställd som kontaktperson där under hela 2006)... så jag tänkte direkt "nu ska de väl ha tillbaka skatt eller nått sånt dravvel" och eftersom jag hamnade hos inkasso i fredags så var det lika bra att ta tag saken direkt... så jag öppnade det.
o gissa vad :D
Ska få tillbaka massa pengar på att jag körde massa bil o la ut bensinpengar, samt gick på bio så mycket :D
Så den 25de blir det dubbel-lön. Från donkan OCH Storfors :D:D

WIE!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ååååååh jag dör vad gött!

2007-12-28 @ 23:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0