1 timma kvar

Inom 1 timma kommer äntligen avsnitt nr 11 av Greys anatomy ligga uppe.
Egentligen har jag inte ork att vara vaken så länge. Men va gör man inte...

Ikväll käkade jag tacos hemma hos Johanna, helt mongogott!!
Efter första (jag käkar alltid minst 4 stooora tortillas fylld med käk) blev min mage helt vild av mättnad och så då slutade jag äta, medan Johanna tryckte i sig en andra.
Efter den blev hon helt vild, och fick "typ magsjukan", som hon själv uttryckte sig... så då kände jag att det var dags att dra hem innan hon skulle spy ner mig ;D

I övrigt har jag sovit bort hela dagen... jag ska inte säga att det var pga bakfylla, eftersom min pappa läser bloggen och vet att jag käkar pencillin. Så jag skriver här med att det är för trötthetens skull.
;D


Gårdagens kort

   
 
 
  


Hejhoppp!


Kommentarer
Postat av: pappa

med tanke på korten så tror jag stenhårt att din trötthet beror på sömnbrist....

2007-12-16 @ 19:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0