Tinuten (L)

Idag såg jag till att få sluta tidigt på jobbet, så jag kunde åka till Kristinehamn lite tidigare än planerat. Det var skönt att jobba så kort tid; bara 4h :) Annars kör jag ju jämt 9,5h, det är i det tyngsta laget så man är  väldigt trött efter en arbetsdag må jag säga.
Nu är jag här i krhamn iallafall, vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Mamma tvingade hem mig eftersom hon, Lisa, Casper & Felix fyller år denna vecka. Så det var bara att pallra sig hit, varese jag ville eller inte.
Fick iaf träffa Tina idag, vilken känsla det var att se henne. Jag bara sprang o hoppade på henne (hon blev skitsur som vanligt, men denna gång stuntade jag faktiskt i det)

Pappa opererade sig i onsdags, och mannen är redan frisse! Underbart! Det är han värd, han har gått o haft så ont o varit sjukskrivan i 1½ år nu.
S: Får jag se dig gå nu då :D ?! (om han haltade eller inte) (och han börjar att dansa) så himla skön :)

Imorgon blir det kalas hos Lisa, sen på eftermiddagen ska jag o Tina till Helge o fika. O på kvällen blir det hundvakt o mys hemma hos Trajjsan och TVn.

O på söndag blir det hemfärd, ska bli gott. Älskar att vara där jag är nu(i livet),trivs med jobbet(än så länge iaf), trivs med att bo med Karin o allting annat runt omkring :)

Hare fett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0